Sweethome-kulinária

Nem állhatom meg, hogy ne meséljek nektek a konyhai alkotásaimról. Tudom, hogy boldog-boldogtalan tölti fel a képeit nap mint nap a reggelijéről, ebédjéről, stb., a közösségi oldalakra, nos hát egyrészt beállok én is a sorba, másrészt mégsem, mert ezt a szigorúan titkos VIP blogot mégiscsak az a szűk kör olvassa és nézi, akit talán tényleg érdekel, mi van velem.

Először is különbséget kell tenni a régi és új éra gasztronómiai csodái közt, mert tudnivaló, hogy milliomodszorra is új életet kezdtem, már ami a táplálkozási szokásaimat illeti. Eddig is igyekeztem egészségesen élni, nem ettem cukrot, lisztet, ilyesmit; de most, egy hirtelen ötlet (meg egy orvosi vizsgálat) miatt, újra elővettem a teljes kiőrlésű rozs- és zablisztből készült "sületlenségeket", elhagyom viszont (hatttalmas bánatomra) az összes tejterméket (még a sajtot is!!!!! :-( ) A fenti cukormentes pohárdesszertek még a régi korszakból valók, a tej áldásos idejéből, de persze a babpiskóta miatt szigorúan csakis a vendégeknek csináltam őket.
Az eddig tanultak alapján, most egy ellenőrző kérdés következik. Vajon melyik korszakhoz köthető a fenti (szintén vendégváró) sajttál? a)régi b)új... nos, sajnos igen, a helyes válasz az a). Egyetlen esetben adtam magamnak önkényesen felmentést a tejtilalom alól, mégpedig a kávém esetében.
 
 Na persze ilyen szörnyűséget (mint a fenti képen) már csak nagyon ritkán követek el, hogy az agyoncukrozott tejszínhab van többségben a poharamban, de mondjuk a lentebb illusztrált eset szinte napi rendszerességgel előfordul.

Tehát, ahogy már említettem, kis mennyiségben újra eszem saját készítésű tésztaféléket. Alább megnézhetitek, mik sültek ki az utóbbi hetekben a konyhámban. Van közte sajt nélküli pizza (meg egy fél sajtos Férj részére), az elkészítési folyamat mellékelt ábráival, bagett, buci és süti is. A süti egyébként a képen látható alapanyagokból, főként kókuszreszelékből áll, a tetején pedig ízesítetlen, tápióka keményítővel besűrített gyümölcszselé van.

pizza








bagett
buci
 süti








És mivel a kajás képekből sosem elég, jöjjön néhány ebéd és uzsonna fotó, szigorúan az új érából, kivéve persze a petrezselymes krumplit, mert az ugye, maga a fertő. Ezzel a képsorral kívánok tehát mindenkinek jó étvágyat!







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Boldog születésnapot Sweethomeprojekt!

A blog már nem menő

Februári agónia