Jelentem: még kertebb a kert!


Legutóbb ígértem, ha a kertben történik valami említésre méltó, azonnal szólok. Nos: egyre kertebb a kertünk!

Itt a tavasz, és az udvarban egyre több szemet gyönyörködtető dolog tűnik fel. Köztük a képen látható rengeteg sok ibolya, amik nemcsak szépek, de nagyon jó az illatuk is. Az előkertben sajnos hiába vártam a (meg mertem volna esküdni, ahogy azok lesznek) tulipánokat, néhány levélkezdemény bújt csak elő, és itt megállt a a tudomány...

Az asztalon viszont ott illatozik a saját kertben szedett nárcisz. Eleinte a szárukon akartam hagyni őket, olyan szépek voltak, de aztán csak megtörtem. Azóta várom, hogy újra virágot hozzanak.

























Közben anyutól is kaptam egy nagyon szép, tavaszi, kaspós változatot, remélem sokáig életben tudom tartani, ha már a nőnapi primuláim úgyis a végüket járják.


Százszorszépben és a már említett ibolyában nincs hiány, lassan jön a fűnyíró-szezon, és szerintem ezt ők is érzik, úgyhogy most adnak bele mindent a virágzásba.

















G nagymamája szerencsére ellát kertészeti tanácsokkal, és nemrég egy kb. 3 centis kis virágkezdeményt is kaptam tőle, elültettem, meglocsoltam, innentől kezdve már az ő túlélő-ösztönein múlik, hogy nyáron hatalmas trombita alakú, narancsszínű virágok lesznek-e a vázámban, vagy ő is a fűnyíró áldozata lesz. Szóval, kis virág: nagyot nőj!



És a legfontosabb változás: (dobpergést kérek!) vetettünk! Nem is beszélve G faültetős projektjéről (kajszi+kétféle alma), máris sikerekről tudok beszámolni! A következő képeken nagyon jól látszik, hogy már ki is hajtottak, és elképesztő sebességgel, napról napra egyre jobban nőnek a dughagymáink. A félelmetesen hosszú, több centis, zöld szárrészek a kép elkészülte óta még hatalmasabbra fejlődtek, már-már a felhők szélét karcolják!

Amit a képek szintén nagyon jól demonstrálnak, az a borsó, a petrezselyem és a répa hűlt helye, ugyanis ezekből a magokból egyelőre a föld felszíne felett sajnos semekkora méretű fejlődés nem tapasztalható. De a türelem, rózsát (és remélem idővel borsót, répát, zöldséget) terem. Ezért aztán, a kerttel kapcsolatos bejegyzéseknek mindenki legnagyobb örömére: folytatása következik.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Boldog születésnapot Sweethomeprojekt!

A blog már nem menő

Februári agónia